Sista helgen i okt

Lördag morgon vaknade vi rätt så tidigt. Gästerna ville inte sova för länge :-). Efter alla fått frukost och gjort sig i ordning gick jag på ett träningspass. När jag kom hem där i från hade Axel och Anton blivit hämtade.
 
Vi tog det lugnt på dagen, Ronja mådde inte så bra. Tänkte hon är trött efter natten så hon sov middag en stund. Fast när hon vaknade hade hon fått feber och vi som skulle åka i väg. Vi skulle i väg och fira Jonas föräldrar som hade 45 årig bröllopsdag. Ronja ville följa med trots allt så vi åkte dit en stund. Så hann vi vara med att äta och sitta prata en stund med alla.
                                                    

Cola är en favorit här hemma och Jonas är nog den som är mest glad för drycken. Det var inte det lilla glaset han blev serverad.
 
Sedan blev det en lugn lördagkväll med så mycket bättre där Orup är en av mina idoler.
 
Söndag då hade vi bestämt oss för Vellingeblomman, är en tradition att åka dit. Så vi gick i halloween tunnelen och sedan skulle jag även passa på att köpa ljung med mig hem. Där efter blev det en tur till Ikea och sedan Emporia.
 
 
                                    
 
 
 
 
 
 
 Söndagskvällen avslutades med att jag och mannen hade filmkväll.
 
 
                         Ha en fortsatt trevlig vecka
 
 

Kommentera här: