Underbart väder

Känns som vår i luften, varit två underbara dagar. Idag är en superdag sol och 7-8 plus grader, härligt 👍👍.
 
Känner i hela kroppen att man bara vill vara ute och njuta men tyvärr blir det inte så. Ronja har blivit sjuk igen så får se om jag måste ta henne till vc i morgon. Hon avslutade sin antibiotikakur i söndags. 
 
Ja, jag har fått njutit en hel del av vädret. Har bytat med Jonas för ca 1 timme sedan när han behövde köra till jobb. Så nu är det jag som ska vara hemma resten av dagen plus morgondagen.
 
Ska bjuda på några vackra naturbilder jag har tagit när jag varit ute.
 
 
 

Kommentarer:

1 Annelie:

Jobbigt när det bara går runt med sjukdomar, hoppas att det inte är något allvarligt på tjejen. Eller kanske bättre hon får en kur till så det tar ner skiten en gång för alla.

Ska ni hitta på något roligt i helgen..??

Trevlig Helg.. // Annelie

Kommentera här: