Stranden

Idag åkte vi till min favorit strand när vi är i Hälsingland, Fönebo.
 
 
Underbar natur, ni förstår säkert vid detta lagret att jag älskar naturen😃.
Är ute hela dagarna och njuter.
 
Passade på att luncha där innan vi skulle vidare. Bo mitt i skogen så handlar man inte på en halv timme 😉.
 
Idag passade vi även på att spela äventyrgolf.
 
 
 
Trevligt !
 
När vi kom hem till stugan fick vi gå och bada i sjön. Både Ronja och jag behövde tvätta håret. Eftersom vi inte har någon dusch är det sjön som gäller 😃.
 
Sedan fixa vi en god middag som vi fick avnjuta sent.

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Vilken härlig semester!

2 Annelie:

Roligt med minigolf, speciellt äventyrsgolf, men tyvärr kan jag ju inte spela det numera... :-(

Fina bilder, roligt att få följa er på er resa.. // Annelie

Kommentera här: