Mat

Idag var det åter dags för Hampus att åka hem till Stockholm. Han har inte varit så social idag mest legat.
 
Fast han lovade att laga middag till oss innan han skulle bli körd till flyget.
 
Han gjorde en pasta rätt med färsk pasta och färsk korv. Den blev populär här hemma. Var väl bara jag som inte var så förtjust i korven men jag är ingen korv människa. Annars var det goda smaker i rätten.
 
Tyvärr kunde inte kocken själv äta eftersom han inte mådde så bra 😳😳.
 
Jonas körde Hampus till flyget men när Jonas kom hem igen kom Hampus också 😳😳. Hampus mådde så dåligt så han kunde inte gå på flyget. Ja, dessa barn vad ska man säga?
 
Det är så synd om honom nu jag vet inte om det är magsjuka 😂😂😂😂eller blev det en hård fest igår ?

Kommentarer:

1 Annelie:

Men,, fy ja då mår man inte bra, när man inte ens orkar sätta sig på planet. hur är det med sonen idag..??

Jag är inte heller något så jättestort fan av korv i olika slag, ibland kan jag tycka det är gött, men vi äter kanske korv en gång / månad,, mer är det inte.
Jo, Göran äter oftare.. :-D

Kommentera här: