Vinst

 
 
Igår var jag på min efterlängtade vinst på
 
Lakritsfabriken 😀
 
Här skulle vi få föreläsning om själva lakritsfabriken, hur bra lakrits är för hud & kropp och det bästa man fick provsmaka i alla dess former 👍.
 
Det började på mingel där det bjöds på
 
Bubbel
 
Snittar
 
Jag träffade på en f.d granne/vän sedan jag bodde hemma.
 
Jag och Christel, hon hade med vunnit till detta event 👍😀.
 
Det var så otroligt fint uppdukat.
 
Vi fick för höra om Lakritsfabriken och dess grundare, Martin. Även han var på plats denna kväll.
 
Det här kallas för lakritsbröd som man fick känna och lukta på.
 
Sedan var det dags för föreläsning om hud & kroppsvård från Urban Veda. Ett nytt märke för mig som jag aldrig hört talas om men spännande. 
 
I den gröna och lila serien ingår lakrits. Lakrits är bra även som läkande medel. Så har man lakritspuler hemma kan man ex lägga i 1 tsk i köttfärssåsen.
 
Vi fick en inblick i 3 av 4 serier för att se vilken serie som passade just dig. Så är du en Vata, Pitta eller Kapha? Man kan vara alla men på olika årstider, för huden kräver olika för vissa människor.
 
Jag är en blandras när det gäller huden under de olika årstiderna😀.
 
Har ni hört talas om Urban Veda och deras produkter ?

 
Här kan man gå in och kika


 
Ni kan förstå att jag tyckte detta var en toppen vinst älskar lakrits, gillar hudvård/ ansiktsbehandlingar och hälsa.

Fick även goodiebags från olika företag.
 
Den här mjölken är gjort på ärtor
 
Från Lakritsfabriken fick vi prover på chili och hallon.
 
 
Från Urban Veda var det lite smått och gott b.l.a duschkräm, dagkräm och nattkräm mm.
 
Sist men inte minst blev vi bjudna på en veckas gratis träning där vi kunde gå på yoga i Helsingborg.
 
TACK till alla som gjorde detta till en toppen kväll 👍😀

Kommentera här: