Pauli

Idag var man uppe långt innan tuppen. Skulle in och jobba någon timme så jag slutade tidigt. Skulle in till stan och fixa några ärenden. Solen tittade fram och den värmde verkligen där det var lä. Fast där det blåste var det svin kallt. Jag tog mig en promenad genom stan.
 
Gick vid Allen mot Paulikyrkan tycker det är så vackert där.
 
Hampus är döpt i denna fina kyrka.

Jag visste inte att man kunde gå in i kyrkan att den var öppen men det var den. Så jag gick in och skulle titta 👀. Där var en del folk som satt i bänkarna och det visade sig att det skulle vara något med musik. Så jag tittade bara lite snabbt så får gå dit en annan dag igen. Hade inte tid med någon underhållning.
 
 
 Var länge sedan jag kände mig så trött och sliten så bestämde mig för att luncha på  El Patio innan jag åkte hem. Tänkte då slipper jag laga mat och kan gå och lägga mig direkt. Bra beslut somnade så fort jag kom hem.
 
Tycker verkligen El Patio har bra lunchpris och mycket att välja på. När där är lunch som man gillar 👍😀.

Kommentera här: