Vinst

Igår var vi på min vinst. Change hade en tävling i hela Sverige från norr till söder. Jag blev vinnaren här nere från Malmö. Så man fick bjuda in vänner och ha en kväll i butiken. Där man fick personlig rådgivning och hjälp.
 
Det bjöds på massa gott 😀. När man hade en paus.
 
Det tog på krafterna att prova massa behåar. Trodde inte man skulle bli så varm.

Vi provade och provade sedan skulle vi matcha trosor till. Riktigt skoj 😆 hade vi.
 
Det blev en hel del shopping. Men i vinsten ingick det rabatt för mig och mina vänner. Så mellan 30 - 50 % rabatt så det blir en del när man shoppar stort.
 
Jag som var vinnaren fick mitt dyraste set gratis, TACK 🙏 för det! Så nu har man en massa nya snygga set att använda.
 
TACK Change Emporia för en trevlig kväll med super bra servic.
 

Kommentera här: