Chef

Det är så skönt att vara sin egen chef 👍😀.
 
 
Att själv lägga upp var och när man vill jobba. Om jag jobbar som barnskötare eller personlig assistent eller kanske ett tredje dyker upp.

Sitta vid datan och gå igenom men mycket man kan fixa via telefonen.
 
Skriva in om man vill jobba dag, kväll, natt eller helg.
 
Jag känner bara detta var ett bra beslut och jag har bestämt mig för att aldrig bli fast på ett ställe igen. Det kapitalet är avslutat.
 
Nu gäller det bara att skaffa ett stort nätverk så den dagen A-kassan tar slut så jag kan livnära mig på att hoppa runt på olika jobb.
 
Så att vara sin egen chef är underbart. I dagens läge är det så många som tror de är chefer men tyvärr är de inte det.
 

Kommentarer:

1 Camilla Andersson:

Ja, det måste vara skönt, styra sina egna tider och sin situation. Jag var inne på det oxå ett tag, att gå på vikariebanken men eftersom jag är ensam så måste jag veta att jag har en inkomst....

Svar: Ja, det är verkligen underbart 😀.Det gäller att man vågar och att få igång ett nätverk. Det hade du säkert fått men kanske inte på en gång.
Är det inom barnomsorgen du skulle sätta upp dig i vikariebankren ? I Trelleborg?
Viktoria Sjöström

Kommentera här: