JONAS

Idag är det din dag och idag fyller du 50 år.
 
Idag är det din dag  och du får bestämma din dag. Vi väckte dig med skönsång , tror inte riktigt vi fick stämman så högt 😂😂😜.
 
Du har fått bestämma hela din dag men vi började med en rundtur på Camp Nou.
 
 
Men du skulle göra som alla andra män😊. Din dag och du skall ta fotot som alla andra. Men du fick ditt foto 😊.
 
Sedan körde vi vidare ingen rast ingen ro 
 
 
 
Då åkte vi till kyrkan som inte blivit färdig byggt på 100 år minst, Sagrada Familia .
 
Efter lite lunch åkte vi vidare till Park Guell
 
 
 
där kom regnet. När vi var på vår ute aktivitet och alla vet att jag älskar att vara ute men inte utan mina regnkläder. Men vad gör man inte för sin man I'm singing in the rain. Vi håller alla humöret uppe 👍.
 
Sedan blev det hotellet för vi behövde torka 😊.
 
 
 
Efter det fira vi dig med god mat och dryck och en massa spel. En lugn och skön dag men klockan tickade ändå på.
 
Jag hoppas att du fick en underbar 50 årsdag och vi alla gjorde vårt bästa. Som du sa att jag får sova när jag blir 50 ser fram i mot det just nu 😊, inte att jag blir 50 men att sova .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: