Konsert

Som sagt det är konserternas år i år. Det känns som man är på en varje månad för tillfället, trevligt 😊.
 
Vi började denna söndag med att åka över till Köpenhamn. Vi började med en liten pubrunda och sedan en bit mat för att ladda upp inför konserten.
 
Johan, Annika och Jonas
 
Denna konserten var på ett ställe där jag aldrig varit förut KB - hallen.  Inne i snacket inför konserten.
 
Först ut och förband var Europé 😊.
 
Jag har bara sett Europé en eller 2 gånger men de gillar jag. Så för min del så var det förbandet som gällde.
 
De spelade inte så länge men när man fick höra på Carrie och The final ..... så var de hemma. Mycket bra skulle kunna se en hel konsert med de.
 
Sedan kom huvudbandet och det var Whitesnake. Har inte sådan koll på de.
 
Var väl inte mitt favorit band och där var inte många låtar jag kände igen så för min del blev det lite segt.
 
Jonas och jag 
 
Det tar sin tid när man skall hemåt. Klockan tickade på och det visade sig att jag var den ända som skulle jobba 😳😳. Egentligen var måndagen min lediga dag men hade lovat att hoppa in extra.
 
Så jag kan säga att jag var lagom mör när klockan ringde 5:30 😴😴😴.
 
Nu är det bara till att ladda inför nästa konsert som är om 3 veckor, tiden går fort.

Kommentarer:

1 Pisan:

Åh vad roligt med konsert! Önskar jag orkade med det, tyvärr gör jag inte det längre. Det är en sorg för jag är ju en musikmänniska. Lyssnar konstant och förr gick jag gärna på konserter, ofta på Liseberg.
Kan tänka mig att du var seg när klockan ringde tidigt på morgonen sen. Kramis! ♥

Kommentera här: